You are currently viewing Cum ne recuperam avansul platit pentru nunta sau botez in cazul anularii evenimentului din cauza pandemiei de Coronavirus
  • Post published:01/08/2020
  • Post category:Blog
  • Post comments:0 Comments
Spread the love

Anularea nuntii sau a botezului este o situatie pe care nu si-o doreste nimeni. Am cautat formatia idela pentru nunta noastra, fotograful potrivit si restaurantul de vis pentru ca in final sa nu putem organiza evenimentul din cauza restrictiilor impuse de guvern in contextul pandemiei de Coronavirus.

Ce facem daca nu mai putem organiza evenimentul la data programata?

In primul rand vorbiti cu furnizorii contractati pentru reprogramarea evenimentului la o data ulterioara convenabila pentru voi si disponibila pentru furnizori.

Ideal ar fi ca toti furnizorii sa fie disponibili astfel incat sa nu trebuiasca sa cautati din nou pe altcineva.

Dar daca unul sau mai multi furnizori nu sunt disponibili la noua data aleasa de noi?

Da se poate intampla, in acest caz puteti solicita returnarea avansului platit.

Furnizorul refuza sa returneze avansul si / sau nu mai raspunde la telefon

Nota. Avansul se poate returna doar daca evenimentul nu se mai poate sustine din cauze independente de voi in cazul situatiilor exceptionale precum calamitati naturale, pandemii (inclusiv Coronavirus), razboi etc.

Daca va incadrati in aceasta situatie va recomandam sa urmati urmatorii 4 pasi:

  1. Trimiteti un e-mail prin care solicitati returnarea avansului
  2. Dupa 1 saptamana trimiteti al 2-lea e-mail (ziua 7)
  3. Dupa inca o saptamana trimiteti notificare oficiala de la o firma de recuperare creante (ziua 14)
  4. Actionarea in instanta. (ziua 21)
  • Recuperare avans platit nunta
    Pachet cu primele 2 sabloane de e-mail + notificare oficiala trimisa de un birou de recuperare creante – AFB191
    390,00 lei

Nota finala.

Pentru toate persoanele care citesc acest articol. Toata aceasta procedura nu si-o doreste nimeni, ideal este ca ambele parti sa se inteleaga pentru ca mirii nu-si doresc aceasta bataie de cap iar pe furnizori ii ajuta mai mult feedback-ul pozitiv.

Noi 23h Events incurajam atat clientii cat si furnizorii sa rezolve pe cale amiabila orice disputa survenita si sa se apeleze la procedura de recuperare creante doar daca nu exista alta cale.

Ne-am decis sa punem la dispozitie acest pachet in urma numeroaselor intrebari primite din partea mirilor care s-au vazut nevoiti sa-si anuleze sau reprogrameze nunta si n-au mai putut recupera banutii achitati sub forma de avans.

Lasă un răspuns