You are currently viewing Sfaturi despre cum alegeti furnizorii de servicii pentru evenimente
Spread the love

In perioada de planificare a unei nunti sau a unui botez, aveti de stabilit diverse angajamente cu furnizorii de servicii. De la omul potrivit pentru fotografii, video, cei care se ocupa de muzica, de realizarea buchetelor si a lumanarilor, cei care inchiriaza sala de evenimente si se ocupa de decorarea acesteia etc.

Este destul de dificil de gasit omul potrivit pentru momentul dorit, persoane de incredere si profesioniste. Nimic nu este imposibil, atat timp cat sunteti atenti, organizati si nu lasati totul pe ultima suta de metri.

Bugetul

Trebuie sa fiti realisti si constienti de faptul ca, in primul rand bugetul pe care il aveti disponibil este un factor important in alegerea serviciilor si furnizorilor.

Un fotograf profesionist, un restaurant care iti ofera o sala de evenimente de vis etc, vor cere remuneratii in functie de ceea ce ofera. Trebuie sa fiti sinceri si sa spuneti de la inceput ce buget ati putea aloca pentru respectivul tip de serviciu.

In cazul in care aveti o formatie preferata sau un fotograf spre exemplu, dar bugetul nu va ajuta, o idee buna sa le cereti recomandari. Acestia cunosc alti membrii profesionisti din breasla lor.

Exista si varianta negocierii unui pret mai mic cu o formatie, cerand ca acestia sa fie prezenti un numar mai mic de ore.

De asemenea este important sa semnati un contract cu fiecare furnizor de servicii si sa se specifice acolo tot ce ati stabilit verbal, astfel veti evita posibile neplaceri care ar putea aparea, fiind o garantie sigura atat pentru voi, cat si pentru cei pe care i-ati angajat sa va ajute cu realizarea celor mai frumoase amintiri din viata voastra.

Daca sunteti siguri ca ati gasit ceea ce doriti si nu mai vreti sa cautati, chiar daca vi se pare ca mai este mult timp pana la eveniment, este recomandat sa semnati contractului, dar sa platiti si un avans pentru a rezerva si a fi siguri ca vor veni in ziua respectiva.

Cu o parte dintre furnizorii veti colabora pana in data evenimentului, dar nu vor fi prezenti atunci (florista, vanzatorii de lumanari, hairstylist-ul etc). Cu ceilalti, precum: fotograf, videograf, formatie, Dj veti lucra pe toata perioada de dinainte, dar si in timpul evenimentului.

Acestia din urma va vor fi alaturi in momentele cele mai pretioase. Este bine sa va intalniti de mai multe ori cu ei, sa stabiliti toate detaliile, sa le comunicati din timp modificarile dorite.

Este important ca persoanele angajate sa va inspire incredere. Sa fie oameni cu care puteti discuta deschis si sa vedeti la ei pasiunea pentru lucrul pe care il fac.

Dupa ce ati ales un furnizor anume este frumos sa-i anuntati si pe cei cu care ati discutat si carora le-ati promis un raspuns. Le veti comunica ca ati ales sa colaborati cu altcineva, astfel le veti multumi pentru timpul acordat.

De asemenea, celor care va vor fi alaturi la petrecere, le puteti oferi un meniu special, eventual cu mai putine feluri de mancare. Il pot servi in timpul pauzelor, astfel le veti multumi si se vor simti si ei bine.

Este important sa alegeti corect persoanele pe care le simtiti potrivite, pentru ceea ce urmeaza a fi cel mai frumos moment din viata voastra si sa nu uitati sa va bucurati de petrecere!

Lasă un răspuns